مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-29سياسي

یادداشت | خِشت اوّل


آسیب شناسی عملکرد مجلس دهم من را یاد این شعر می اندازد که خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیدار کج که ماحصل تبدیل شدن برخی از وکلای مردم به وکیل الدوله بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی دارا فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت؛ زنگ آغاز مجلس یازدهم هم به صدا درآمد و افرادی که طی چهار سال گذشته به عنوان منتقدین عملکرد مجلس دهم شناخته می شدند امروز صاحب این گوی و میدان هستند.

آسیب شناسی عملکرد مجلس دهم من را یاد این شعر می اندازد که خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیدار کج ؛ نمایندگان مجلس دهم بعضاً به این دلیل که هویت اصلی شان یعنی وکیلِ مردم بودن را فراموش کردند و به وکیل الدوله تبدیل شدند مسیر را از همان ابتدا اشتباه رفتند و خودشان را به جای وکیل، ولی مردم تصور کردند.

اگر مسیر اصلی انقلاب را با معیار بیانات امامین آن بسنجیم باید بگوییم که آن ها قطعاً از راه خارج بودند زیرا طبق بیان امام خمینی (ره) که فرمودند همان مسیری که ملت داشتند، همین چیزی که اگر می خواهید مطابق با میل خودتان دمکراسی عمل بکنید، دمکراسی این است که آراء اکثریت و آن هم این طور اکثریت، معتبر است؛ اکثریت هر چه گفتند آرای ایشان معتبر است و لو به خلاف، به ضرر خودشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت | خِشت اوّل

یادداشت | خِشت اوّل